Saturday, February 27, 2010

makan2 tg lumpur..



pada asal nyer ialah aku dan rakan2 nk prank dkat seorang member yg bernama akem@gumak@gemok
hahahhaha..
reason sal kiteorg nk prank ialah..
die poyo study,mlm2 je gerak ikip..
padahal lpak ngan awek..
plan dan aturcara ialah..
ehsan@wira akan dijadikan mangsa kepada keadaan yg amat berbahaya.iaitu,ehsan akan prank yg die kne kejar dgm mamat genster..
yg tukang kol si akem nie aku la..
lokasi kejadian prank aka bang2 boom ialah di kedai a1,di alor akar..
kami berempat iaitu aku(joe),ehsan@wira,epul(pendek),dol(kaki giant)
kami memulakan aksi
hahahahhaa
lpas amek epul,kami bosan..
lalu aku membentangkan idea untk lawat akem nie kat ikip..
tp mmg confirm die xnk kwa sb bajet stdy..
lalu aku membentangkan idea untk kol akem dan ckp aku otw ke alor akar sb ehsan ada kes..
then aku kol akem then aku kencing die..
ttbe die percaye abes..
x henti2 die kol aku pas 2..
tanye kat mane la..
kes ape la..
hahahaha..
otw ke lokasi kejadian..
aku lak ley sesat..
niat nk lalu dpan sekolah smart yelah sekolah lame an..
ttbe sesat..
ntah ke ane pergi nyer..
hahahhaa..
tibe di lokasi kejadian..
tibe di lokasi kejadian..
akem telah terpacak tggu dgn kereta kembara itam die..
lalu die tjuk middle finger kpd aku..
kerana,kantoi bodo kne prank..
hahahaha..
DIE MMG TGH BUAT ASSIGNMENT MASE TU!!!
PERRGHH!!!
HAHAHAHA..
lpak2 jap dgn die..
ajak mkn die xnk..
ckp nk diet n nk buat assignment..
xpe la kem..
nk bat cmne..
ka lpak2 dgn geng2 ikip skg..
hahahha..
lalu kami bergegas ke tg lumpur..
krn keroncong sudah berbunyi..
mkn2...
kecek dgn farith lak smpai..
sekian!!
chow mat pit!!

No comments:

Post a Comment