Sunday, February 21, 2010

this is a story...

this is the story...a story started on 18th feb 2010..at what time i lost count...it all started with a simple comment,the comment is " tahniah "..hahahahaha...
since that comment i stuck with her..haven't meet her,but i'm stuck..how should that happen?
i don't know..hahahha...asking for her number is something i am scared to do...(takot kne reject la!!)
hahahhaha...but then out of sudden bleh termintak lak...
hahahahha...
then die ttbe im aku kat fb nyer im bg aku number die...
pas 2 number die lak maxis...adoyai!!!aku celcom!!
aku da pening kpale da!!cmne nk buat nieh!!
hahahhaha.....
aku pon trus berlari!!lari amek kunci kete,grak ke kdai phone yg trdkat!!!
hahahahha..
time tu kol 1030 mlm..
smpai je kdai,trus angkat number maxis tp nk register kne bwk ic lak..adoyai!!
aku bwk duit je!!hahaha..
balik lak rumah amek wallet nk ic nyer pasal..
pas 2 selesai la adegan membeli dgn kelam kabut neyr!..
balik umah lak,cari hp lg satu lak....charger lak kong!!!
then text2 die la..
bajet nk kol mlm tu..
pas 2 die lak ckp xley kol,sb esk nk bgn pg sbb nk gy breakfast kat 'hoi nan' cm 2 la kot name kdai die..
hahahhaa...hancur harapan aku!!
hahahaha..
tp xpe..
then,aku kwa mkn jap kat taj im 8 mase tu dlm kol 1 pagi kot..
after mkn tu..
aku blik umah...then aku text die 'nk i kol x?'
then die reply '5 minutes'
then aku pon ape lg..
kol la...
ckp 5 minutes tp da sejam da...
hahahhahaha...
itulah al kisah..'maybe love?'
hahahahhaha...
sekian!!!!

No comments:

Post a Comment